secretaris of secretaresse

<div>Vanwege het afscheid van de huidige secretaris zoeken wij een vrijwilliger voor het secretariaat. Werkzaamheden met name het per mail onderhouden van contacten met circa 30 Ridderkerkse kunstenaars, het voeren van enige externe correspondentie, het veelal per email mede organiseren van de jaarlijkse kunstroute in Ridderkerk. Tevens het notuleren van 4 bestuurs- vergaderingen per jaar en licht administratief werk. Enige kennis in het gebruik van email en Word alsmede een redelijke beheersing van de Nederlandse Taal is gewenst. Zeer geschikt voor iedereen maar ook voor mensen die houden van het werken en promoten van beeldende kunst in Ridderkerk.
</div><div>
</div><div>Tevens nodigen we mensen uit die deze werkzaamheden samen met iemand anders willen uitvoeren (duo - baan ) Een inwerkperiode door de oude secretaris behoort tot de mogelijkheden. Voor informatie verwijzen we naar het programmaboekje van 2023</div>

Gevraagd

Je moet ingelogd zijn om de organisatiegegevens te kunnen zien.